۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۱۱۴۷۹
رئال مادرید از 9 سال پیش و دقیقا از  زمان حضور امباپه در پاریس به دنبال این ستاره فرانسوی بود.
کد خبر: ۳۵۴۵۴

پایان 9 سال انتظار در مادرید | کهکشانی‌ها پیش نویس امباپه را آماده کردند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یک هفته تا امضای قرارداد رئال مادرید با کیلیان  با امباپه ستاره پرحاشیه پاری سن ژرمن مانده و امروز رسانه ورزشی  مارکا به این موضوع پرداخته است .

جالب است بدانید که امباپه با ارزش 180 میلیون یورو در کنار  ارلینگ هالند گران ترین فوتبالیست دنیا شمار می آید. 

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیا کهکشانی ها  پیش قرارداد را آماده کردند و می خواهند در هفته اول ژانویه با ستاره تیم ملی فرانسه و پاریس قرارداد امضا کنند.

رئال مادرید از 9 سال پیش و دقیقا از  زمان حضور امباپه در پاریس به دنبال این ستاره فرانسوی بود. اما در این مدت 8 ساله امباپه ابتدا در سال 2018 راهی پاریس شد و بعد از آن هم در سال 2021 در یک قدمی امضای قرارداد با رئال بود ولی تصمیم به تمدید قراردادش گرفت.او  پیش از این در مصاحبه ای با فرانس فوتبال گفته بود که  بازی کردن در پاری سن ژرمن باعث می‌شود تا من به بعضی از بلند پروازی‌های خود نرسم. پاری سن ژرمن تیمی پرحاشیه و جنجالی است البته این باعث نمی‌شود تا من تمرکز خودم را از دست دهم چرا که می‌دانم چگونه در زمین بازی کنم.

گفتنی است که  قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان 2024 به پایان می رسد. به همین خاطر رئال مادرید در تلاش است تا در ماههای پایانی قرارداد این ستاره   با او به توافق نهایی برسد و پیش قرارداد را هفته آینده امضا کند تا در تابستان از این ستاره در برنابئو به عنوان بازیکنی  رایگان میزبانی کند.

/باشگاه خبرنگاران جوان .
برچسب ها: پاری سن ژرمن رئال مادرید اسپانیا کیلیان امباپه
ارسال نظر
آخرین اخبار